Det vackraste jag vet!

Du är det vackraste jag vet.. och jag saknar dig. huvudet värker och jag skulle i säng för 30 min sedan, men packningen drog ut på tiden. Vet inte hur jag ska kunna frakta med mig damsugare och vattenkokare?.. har redan 5 väskor! 5 väskor på en liten tjej som mig.. just ja, har ju glömt att berätta att jag färgat håret, "hor-blont".. men har fått två oberoende av varandra komplimanger så helt knas kan det inte ha blivit. Men tycker fortfarande att det skiftar i organge. Farfar var jätte gullig idag lagade hjortron sylt till mig. Han vet att jag älskar det!.. annars har jag tränat lite, sett en dokumentär om sakira. Dessutom har jag sett en hel galen film om några snubbar som låtsades som att deras mördade chef inte var död.. riktigt rolig var den, ganska makaber. Just nu har jag huvudvärk, morgonens våta ögon har jag att skylla. Alltid om jag varit ledsen länge och gått och spänt mina bekymmersrynkor mellan ögonen så får jag huvudvärk. Hoppas inte dom sväller upp i morn.. ögonen altså vore inte så nice när jag ska möta hjärtat. Ska faktiskt möta honom klockan 2 på centralen sen ska vi åka ihop nere till gbg. Sen blir det 4x24 underbara timmar tillsammans!  Längtar! 7h nu tills jag åker.. dax att hoppa i säng.Godnatt!

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback