Dagens ämne

För att inleda dagensblogg med lite världsnyheter. Till och börja med har Paris Hilton kommit ut med påståendet att hon skulle ha levt celibat i 6 månader. Sex fri? Hur vida det stämmer eller ej är inte min sak att avgöra, men jag kan säga är, att stämmer det så tycker jag synd om stackarn. Själv har det gått upp för mig på slutet vad sex egentligen är. Dagens andra nyhet är det faktum att jag faktiskt klarat en hel dag utan sötsaker (som lovat!). Nr 2 nyhet: jag har jobbat från 13.00-20.00 idag och jag är grymt trött. har varit mkt att stå i, allt på jobb datorn hade raderats och vi fick göra om en massa. Dessutom var chefen lite på halv taskigt humör eftersom en i receptionen (min polare sara) hade sagt upp sig (tråkigt gumman!). Nyhet nr 3. Mitt hjärta han är det bästa på jorden, vet ni han kanske ska laga massa god lakto fri julmat till mig på torsdag. jag är så lycklig. Kan bara säga det om och om igen. Sju jävlar vilken kille han är! shiiiiit! ponfritt! ...nu ringde han också.. åå så söt på rösten, som socker.. Tänk om alla killar kunde låta så där varma och gulliga på telefonen men ack nej! Tur att jag har den stora turen att få ha en pojkvänn vars ord är som honung.

Vad tycker du om det jag skrivit?

Skriv till mig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback